вівторок, 10 березня 2015 р.

***

Модуль_7. Рефлексія


У даному модулі я зрозуміла:
як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання;
як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту.
Зміст завдань не повинен бути занадто  складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання.
Я маю певний досвід такої організації роботи, однак і цього разу знайшла для себе корисну інформацію, адже повторення ніколи не буває зайвим.
Виконання прикладу учнівської роботи не було складним для мене з точки зору технологій, тому вибрала для прикладу учнівський блог, адже в блогах я працюю з учнями найменше.

Немає коментарів:

Дописати коментар